Odwiedź mnie tutaj

wtorek, 11 sierpnia 2015

I żyła długo i szczęśliwie

Przyszła pora na kolejną bajkę, sesję nietypową dla mnie, choć kiedyś mocno o takich marzyłam.
Anię znacie już z naszej poprzedniej sesji fashion. I właśnie dzisiaj Ania obchodzi swoje urodziny.
Z tej okazji chciałabym Ci życzyć wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń i samych pozytywnych ludzi wokół siebie, aby uśmiech nie schodził Ci z twarzy! :)

Cała sesja łącznie z makijażem została przygotowana i zaplanowana przez moją modelkę.
Była suknia, był genialny makijaż, a do tego mnóstwo rozmów, wspomnień z poprzedniej sesji, planów na kolejne sesje i uśmiechu.

Mod. Anna Stefanowicz Emotikon heart
MUA: Nicoletta Kowalska Make-up Artist

Odeszła zima i nadeszła wiosna, 
Mikołaj będzie dopiero za rok.
A Ty, milczący firmament,
odeszłaś, nie pytając o łzy
wylane za Tobą, gdy stałaś obok.
W promiennej rosie brodząc,
migocąc w świetle poranka,
który odebrał wszelkie nadzieje.
Wyszłaś wraz z pierwszym ciepłym dniem,
opuściłaś mnie bez słowa pożegnania.
Widziałem tylko Twoją sylwetkę
i migoczące łzy.
Odeszła zima, a Ty z nią,
może i Ty powrócisz za rok?