Odwiedź mnie tutaj

piątek, 7 sierpnia 2015

K4

Kolejny post, który czekał długo na napisanie, bo to nie było zdjęć, a to czasu, a to czegoś tam...
Ale wreszcie wszystko (prawie) jest i mogę oficjalnie napisać recenzję nowego miejsca na mapie Szczecina - K4.

Pierwszą wzmiankę o K4 znalazłam jadąc pociągiem, chyba do Warszawy, dawno temu. Nowa galeria, escape room, a do tego darmowa kawa - trochę nierealne. Czytam dalej, dowiaduję się, no i faktycznie... Zbiórka pieniędzy, którą kilka razy u mnie widzieliście, powstaje miejsce dla każdego, gdzie można przyjść, pogadać, poczytać książki, sztachnąć się sztuką, znowu pogadać, a to wszystko przy kawie, herbacie, i to jeszcze za darmo...

Kilka tygodni później informacja na mailu - oto udało się zdobyć fundusze, K4 rusza, a wszystkich zapraszają na wielkie otwarcie i wernisaż, kilka odpowiednich maili, przypomnień, latania po całym Szczecinie i gorączki przygotowań, oto mam swoje zdjęcia na wystawie w nowopowstałej galerii!
Kolejna już wystawa, nieodmiennie mnóstwo emocji, dumy i stresu, że jednak się nie spodoba.

Dzień wernisażu - rano dokańczamy ogarniać Galerię, ostatnie czyszczenia, mycie okien, zamiatanie, poprawki w rozmieszczeniu wszystkich eksponatów i  o 19 widzimy się odpicowani, szczęśliwi, że okupione taką pracą miejsce powstało.

Było wspaniale - TVN Szczecin (http://szczecin.tvp.pl/20869529/2200-160715 - 12 minuta, gdzieś tam nawet mnie wypatrzycie), mnóstwo ludzi, znajomi artystów, znajomi właścicieli i inni niezwiązani z tematem ludzie, którzy przyszli delektować się Sztuką. Z tego miejsca dziękuję tym kilku osobom, które przyszły na moje zaproszenie - zobaczyć Was, pokazać swoje prace, porozmawiać i usłyszeć "Gratulacje! Jesteś wielka!" to najwspanialsze, co mogliście mi dać (wyłączając jedynie tę piękną różę, którą dostałam!). Dla każdego wsparcie bliskich (i tych dalszych) to ogromne szczęście i to Wy właśnie nadajecie sens temu wszystkiemu, dziękuję Wam, że przyszliście!!!!

Aktualnie wszystkie prace nadal można podziwiać, do czego Was zachęcam, koniecznie przejdźcie się do Escape Room'u, który dostaje genialne recenzje (ja jeszcze nie byłam, bo moja ekipa się gdzieś po Polsce rozlazła).

A teraz coś dla fotografów - K4 jest otwarte dla nas!!! Sprawdziłam, wypróbowałam, miejsce ma ogromny potencjał, magiczne światło, klimat loftowy, który można wykorzystać praktycznie do każdego tematu, jeśli ktoś z Was chciałby, jak ja, porobić tam kilka zdjęć, dajcie znać mi, albo najlepiej piszcie prosto na fanpage Galerii i ustalicie wszystkie szczegóły, a uwierzcie mi - warto! Wkrótce zresztą pokażemy sesję, którą stworzyłyśmy z Natalią, jest na co czekać <3

Z czysto prywatnego punktu widzenia, to miejsce naprawdę twórcze, gdzie doskonale się czuję, gdzie można przyjść się odprężyć, poczytać jedną z książek z biblioteczki, odetchnąć od codziennego zgiełku i złapać to nieuchwytne coś, tak bardzo potrzebne, aby żyć pełniej. I zawsze możecie spędzić długie godziny rozmawiając z Michałem, który jest skarbnicą wiedzy i genialnym pomysłodawcą!

Sprawdźcie sami, mam nadzieję, że wkrótce się tam spotkamy ;)

https://www.facebook.com/projectescape.galeriak4