Odwiedź mnie tutaj

wtorek, 27 października 2015

Sweterkowa sesja


Znacie ten moment, kiedy umawiacie się na sesję z modelką, macie dopracowaną koncepcję, wizję, a potem przychodzicie i okazuje się, że modelka zmieniła wszystko w ostatnim momencie? Nie? Żałujcie! Ja tak miałam z Eweliną i byłam przeszczęśliwa z tej zmiany.
Miało być, jak w tytule - sweterkowo, a wyszło... tanecznie, złoto, sami ocenicie. Dzięki Ewelinie, z którą umawiam się co najmniej miliard lat, poznałam także niezwykłą wizażystkę Martę (znowu!) i wspaniałego wybranka życia Eweliny.
Koncepcje, wizje, pomysły i wszystko inne zmieniało się, jak w kalejdoskopie, ale cudownie się bawiłam i jestem zachwycona, a do tego sesja ta okazała się początkiem wspaniałej współpracy z obiema pięknymi paniami.
Jeśli kogoś informacja jeszcze ominęła, to Ewelina dysponuje najbardziej magiczną szafą w Szczecinie i bardzo dalekich okolicach, a do tego jest osobą przeuroczą, z mnóstwem uroku osobistego, pełną energii, możecie zawsze na niej polegać i w ogóle jest przecudowna.
O Marcie mogę powiedzieć to samo, uwielbiam z nią pracować - tworzy magiczne makijaże, a do tego tworzy tę wyjątkową, luźną, pozytywną atmosferę
Mam wrażenie, że takich ludzi wokół mnie jest mnóstwo, ale nadal patrząc globalnie, stanowczo za mało!
Dziękuję za te magiczne chwile, za mnóstwo śmiechu i uśmiechu i za rozwijanie swoich tanecznych talentów pod moim czujnym fotograficznym okiem :D

Pozowała i tańczyła: Ewelina MP (http://www.maxmodels.pl/stylista-imagineeve.html)
Malowała i ozłacała: Marta MSM